Subject: Laserite kasutamine Tartus, Pirogovi pargis 28.11 - 01.12.24 valgusetendusel
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 18:05:47 +0200

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kasutada lasereid Tartus Pirogovi pargis
alljärgnevalt:

                28.11.2024 17.00 – 23.59  – paigaldus ja testimine

                29.11.2024 17.00 – 23.59 – Programmeerimine ja proovid

                30.11 2024 17.30 – 01.30 01.12.24 – üritus ise

                01.12.2024 17.30 – 22.00 – Etendused

                Enamus kiiri termineeritakse überkaudsete majadega, aga
võib midagi ka ilmaruumi minna...

               Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 (joonisel märgitud
sinisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi põhisuunagakirdesse

Ürituse korraldaja: Vabas Ajas OÜ, Ragnar Kekkonen,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , 58027279

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.